W Polsce rusza czwarty sezon TOYOTA GR CUP pod patronatem japońskiego koncernu. Miłośnicy motoryzacji znajdą w tej serii przestrzeń do realizacji sportowych pasji, doskonalenia umiejętności i doświadczania przyjemności z prowadzenia wyjątkowych aut sportowych tej marki. Program obejmuje zarówno wydarzenia track day organizowane na profesjonalnych torach wyścigowych, jak i wirtualne zawody simracingowe oraz spotkania fanów Toyoty.
TOYOTA GAZOO Racing Polska, sportowa gałąź Toyota Central Europe, zdecydowanie przewyższa inne marki motoryzacyjne w kwestii promocji i rozwoju sportów samochodowych na polskim rynku. Toyota już po raz czwarty umożliwia rywalizację w dostępnych i popularnych wydarzeniach track day podczas TOYOTA GR CUP. Przy okazji trzeci rok z rzędu praktycznie każdy entuzjasta może zaprezentować swoje umiejętności w cyfrowym odpowiedniku serii – TOYOTA GR CUP DIGITAL. Uzupełnieniem motoryzacyjnych inicjatyw marki są cykliczne spotkania fanów pod nazwą GR ZLOT.
Mateusz Malinowski, Regional Product Manager Toyota Central Europe, z entuzjazmem ocenia to przedsięwzięcie: „Zaangażowanie w motorsport jest jednym z filarów działalności koncernu Toyota i kluczowym aspektem w filozofii tworzenia coraz lepszych samochodów poprzez ich ciągłe sprawdzanie i udoskonalanie w sporcie. Jesteśmy jedną z nielicznych marek w Polsce, która jednocześnie prowadzi oficjalne wyścigowe serie w sporcie samochodowym, jak i e-motorsporcie oraz organizuje motoryzacyjne zloty. Chcemy, by motorsport i samochody sportowe oraz towarzyszące im wyjątkowe emocje były dostępne dla coraz większego grona ludzi”.